رویدادها آرشیو خبر ها
چرا الکس ساندرو و ماتیا پرین امیدوارند؟!

چرا الکس ساندرو و ماتیا پرین امیدوارند؟!

در حالیکه رسانه‌های ورزشی ایتالیا در حال گمانه‌زنی وضعیت مدافع برزیلی در فصل پیش‌رو و تخمین احتمال حضور ثابت سنگربان خوش‌آتیه و ملی‌پوش یووه در فصل جدید هستند، این دو بازیکن ساعاتی پس از پایان نخستین دیدار این تیم در چارچوب تورنمنت بین‌المللی جام قهرمانان ایالات متحده آمریکا، در گفتگو با شبکه تلویزونی SKY SPORT از امیدواری به نسخه جدید بیانکونری‌ها سخن گفتند.

 

الکس ساندرو مدافع چپ‌پا و برزیلی یووه در این گفتگو با اشاره به پیروزی بیانکونری‌ها مقابل بایرن‌ گفت:

 

با اینکه شروع‌ها همیشه دشواری‌های خاص خودشان را دارند اما اعتراف می‌کنم بسیار خوب کار کردیم. هرچند به نظر می‌رسد تیم از لحاظ فیزیکی، تکنیکی و روحی نیاز به پیشرفت و ارتقاء دارد اما از اینکه در کنار تیم و همبازی‌هایم این بازی خوب را به نمایش گذاشتیم بسیار خوشحالم. همه می‌دانیم که در آغاز راهی دشوار هستیم و چاره‌ای جز انجام تمرینات فراوان نداریم. برای قدرتمندتر شدن باید همین مسیر را ادامه دهیم.

 

ماتیا پرین سنگربان جدید یوونتوس که در این دیدار نمایشی پر فروغ از خود ارائه کرد نیز در خصوص این دیدار خاطرنشان کرد:

 

خیلی خوشحالم بابت کسب این پیروزی آنهم در حالیکه تنها دو هفته است تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم. رویارویی با بایرن‌مونیخ به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های جهان آزمونی بزرگ برای ما بود. من نیز این روزها سخت تمرین می‌کنم و آماده هستم تا در هر لحظه که نیاز باشد به یووه و هم‌تیمی‌هایم کمک کنم.

 

یوونتوس در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها با دو گل آندره‌آ فاوالی مهاجم جوان و 21 ساله خود، بر بایرن‌مونیخ غلبه کرد. بازی بعدی یوونتوس روز شنبه (ششم مردادماه) درمقابل بنفیکای پرتغال برگزار خواهد شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: